رضا پیشرو
رضا نظری یا همون رضا پیشرو متولد سال 1364 ساکن تهران هست.
از سال 80 شروع به رپ خواندن می کنه و کارش رو با لقب3Pac شروع می کنه.
پدر رضا خیلی زود فوت می کنه و رضا اصلا اون رو یادش نمیاد .
توی ۲ سالگی مادر رضا با مردی ازدواج میکنه که پسری که به دنیا میاد
علی داداش کوچیک رضا و ناتنیش میشه.
رضا تا ۱۰ سالگی با مامانش و بابای ناتنیش و علی داداش کوچترش توی هفت
حوض نارمک زندگی می کردن تا وقتی که بابای ناتنیش به خاطر سرطان خون
سال ۷۶ از دنیامیره که مامانش مجبور میشه خونه رو بفروشه و به نظام آباد
منتقل کنه.
سال بعد به خاطر فوت پدر، رضا ترک تحصیل میکنه و میره تو بازار برای کار.
سال ۷۹ هم علی به دنبال رضا درسشو ول میکنه و میره کلاس های
آرایشگری که شاید بتونه به کمک عموش بره دبی آرایشگر بشه.
رضا سال ۸۰ با کارای زیرزمینی رپ آشنا میشه و کم کم خوشش میاد و
میره دنبال رپرها . . .
( اون زمان فقط سروش تو گرگان هژیر و شایان تو تهران رپ میکردن
و ابلیس چند ماهی بوده که تو مشهد ...)
اول رضا میره سراغ شایان و هژیر که بتونه با کمک اونا آهنگ بخونه که شایان
و هژیر قبول نمیکنن . . .
و رضا با ابلیس که تازه اومده بوده تهران آشنا میشه و با اون یه تراک
با کیفیت خیلی پایین و شعر خیلی ضعیف بیرون میدن .
سال ۸۱ رضا رپ رو کنار میزاره و دوباره میره سر کار تا سال ۸۲ که دوباره
سر یه کل کلایی با دوستاش وارد رپ میشه وشروع به کار جدی کردن میکنه.
سال ۸۳ بود که ۶ تا تراک (با آهنگهای که از رپ خون های خارج بود ولی شعرش
از خودش ) بیرون می ده که فقط بین دوستاش پخش میکنه.
( این تراک ها تو خونه با میکروفون عادی ضبط شده بود )
سال ۸۴ رضاموضوع های بهتری واسه خوندن گیر میاره و شروع به نوشتن
شعرهای بهتر و قوی تر میکنه . . .
بعداز چند وقت با بچه های ۰۲۱ آشنا میشه و قاطی اینا میشه
و چند تا آهنگ با شعرهای بهتر و برای اولین بار توی استودیو میخونه.
ولی جایی پخش نمیکنه.درست در همون زمان امزیپر و زد بازی
هم وارد کار شدن
+ نوشته شده در ساعت توسط هادی علیزاده
|