برای نوشیدن
قهوه و یا
چای مورد
علاقه تان در
طول روز از
چه روشی
استفاده
میکنید؟
مطمئنا به
دلیل کمبود
وقت دیگر نمی
توانید به
شیوه های
سنتی به کمک
سماور چای را
دم داده و
بنوشید.
ناچارا از
قهوه جوش های
برقی و یا
چای ساز ها
استفاده می
کنید . شاید
استفاده از
آنها در وقت
برایتان صرفی
جویی داشته
باشد اما
مطمئنا در
هزینه مقرون
به صرفه
نیست. جدا از
اینکه هر
زمان به دلیل
کمبود کافئین
بدنتان سر
درد می شوید
باید کمی صبر
کنید تا
نوشیدنی
حیاتی شما
آماده شود.
در یک اقدام
جالب کمپانی
Whirlpool
توانست نوعی
یخچال را
طراحی کند که
علاوه بر
مجهز بودن به
سیستم
سرمایشی جهت
تولید یخ به
نوعی سیستم
گرمایشی نیز
مجهز است که
می تواند آب
را تا درجه
جوشیدن حرارت
بخشد. کافیست
مقداری چای
خشک در محفظه
ای که تعبیه
شده ریخته و
هر زمان که
در طول روز
خواستید در
کنار نوشیدن
آب سرد و
قطعات بلورین
یخ , فنجان
گرمی از چای
را نیز نوش
جان کنید.
فقط باید کمی
صبر کنید.
این محصول با
قیمتی نامشخص
در ژانویه
2008 به
بازار عرضه
خواهد شد.
منبع